Satış noktası promosyonunun kaymağı

Bir sütlü ürün üretici büyük bir perakende zincirinde, satışlarını destekleyecek özel promosyonlar yapmak istiyordu. Şirketin ürünlerini içeren satış noktası materyallerinin soğutucu dolabın önüne yerleştirilmesi gerekiyordu. Perakendecinin çok sayıda şubesinin olması ise şirketin saha ekibinin bu işi yapmak için yeterli olmadığını gösteriyordu.

Roamler belirli noktalarda sorumluluğu eve aldı ve Roamler üyeleri POS üyelerini bu noktalarda gerekli yerlere yerleştirdi. Böylece şirketin promosyon kampanyası başarıya ulaşabildi.

Şeker bir dağıtım araştırması

Bir şeker üreticisi dağıtım kanalını, uygun mağazalarda geliştirmek istiyor fakat bu yaklaşımda bir dağıtım stratejisinin maliyetli ve zaman isteyen bir iş olduğunu biliyordu.

Şirket Roamler'dan yardım istedi ve Roamler üyelerini şirketin mağazalardaki SKU sayısını öğrenmesi için mağazalara yolladı. Ürünlerin bulunmadığı yerlerde Roamlerlar mağaza görevlilerine bu ürünleri satın almak istediklerini bildirdiler. Böylece şirket dağıtım yapmak için bu kanallara yöneldiğinde halihazırda yaratılan talep sayesince kolayca ürünlerinin satışına yapabildi.

Televizyonları daha görünür yapmak

Sektöründe lider bir elektronik markası, çok yoğun geçen yılbaşı döneminde, yeni geniş ekran televizyonunun görünürlüğünü arttırarak satışlarda öne geçmek istiyordu. Yeni kampanyası çok sayıda noktada uygulanacağı için şirket Roamler'ın yardımına ihtiyaç duydu.

Roamler kampanyaya dahil olduktan sonra, üyeler POS materyallerini alarak şirketin kendi saha ekibinin ziyaret etmekte yetersiz kalacağı noktalara gitti. Aldıkları talimatlara göre materyalleri mağazalara yerleştirdiler. Bu yolla şirket, yeni televizyonlarının tüm bölgelerde müşteriler için görünür olmasını sağladı.